Przygotuj się do targów w Niemczech formułując dedykowane materiały marketingowe i zatrudniając doświadczonego handlowca.
Naszą ofertę wsparcia targowego kierujemy do firm, które inwestując w stoisko targowe nastawiają się na długofalową sprzedaż klientom niemieckojęzycznym. Czasami klient niemieckojęzyczny na targach międzynarodowych nie jest priorytetem, a jedynie „wypada go obsłużyć” – w takiej sytuacji inwestycja w wynajem doświadczonego handlowca w strukturach naszej firmy nie będzie konieczna.
Decydując się na usługę wsparcia targowego, wspólnie nakreślimy perspektywę współpracy po targach – zakładając, że nasz handlowiec wykorzysta 100% potencjału nawiązywania relacji z potencjalnymi klientami.
Handlowiec będzie przedstawiał się jako pracownik w Twojej firmie, świadcząc swoją postawą i jakością komunikacji o wysokich standardach obsługi w Twojej firmie.
Jeśli po targach zagranicznych klient nie będzie miał możliwości skomunikować się z handlowcem, może nie zaufać Twojej firmie w dalszej perspektywie.
W ramach usługi outsourcingu handlowca na targi w Niemczech, przekażemy Ci szereg wskazówek dotyczących przygotowania się do targów: od dedykowanych materiałów marketingowych, po gadżety oraz logistykę i zakwaterowanie w Niemczech.
Materiały marketingowe przygotujemy po stawkach preferencyjnych, ponieważ zależy na długoterminowej współpracy z Tobą.
Co do zasady, nie świadczymy usługi jednorazowego wsparcia targowego. Targi zagraniczne nie są celem samym w sobie, a wysokobudżetową inwestycją w „gorące leady”, które miały okazję zapoznać się z produktami i energią zespołu.
We współpracy z Tobą interesuje nas rozwój sprzedaży. Jednorazowe wsparcie targowe to inwestycja bez przyszłości, a my nie chcemy narażać Cię na bezsensowne koszty.