Dom można

zbudować tylko za

pomocą rąk
– jednak my korzystamy z

narzędzi!

Group-11.png
Warstwa_1-2.png
Group-12.svg
Group-619.png

Inwestując w adekwatne materiały marketingowe i niemieckie oferty handlowe dajesz nam narzędzia do budowania Twojej sprzedaży w Niemczech.

W ramach wybranego planu abonamentowego lub jako usługę dodatkową możesz zamówić u nas szereg materiałów handlowych i marketingowych, które uznamy jako niezbędne lub wspomagające w budowaniu Twojej sprzedaży w Niemczech.

Nasi klienci najczęściej decydują się na:

REBRANDING

Może okazać się pomocny, gdy nazwa Twojej firmy nic nie mówi o produktach, jakie sprzedajesz, jest zbyt trudna w wymowie dla klienta niemieckojęzycznego lub z powodów strategicznych nie chcesz występować na rynku niemieckim pod nazwą znaną polskim klientom. Wspomożemy Cię w doborze atrakcyjnej sprzedażowo nazwy, domeny internetowej, a także wykreujemy logo i wyposażymy Cię w księgę znaku.

zobacz u naszego klienta

katalog

W niemieckiej kulturze biznesowej katalog to podstawowa jednostka marketingowa w sprzedaży B2B. Kupcy często proszą o jego przesłanie – w wersji cyfrowej lub papierowej – na potrzeby archiwizacji potencjalnego dostawcy w swoim systemie. Tworzymy katalogi o przejrzystym układzie, wolne od błędów językowych i logicznych. Katalog, który dla Ciebie stworzymy, będzie nie tylko piękny, ale i praktyczny.

zobacz u naszego klienta

LOOKBOOK

Jak sama nazwa wskazuje, w lookbooku najważniejszy jest obraz. Jeśli w sprzedaży Twojego produktu wartość będą stanowiły dotychczas zrealizowane projekty – tzw. REFERENZEN, a Ty posiadasz profesjonalne zdjęcia z tych realizacji, kreacja lookboka będzie doskonałym wyborem. Klienci kupują nie tylko produkt, ale i potencjalną perspektywę jego zastosowania.

zobacz u naszego klienta

ANKIETA DO OFERTY

Może się zdarzyć, że w Twojej branży nie istnieją ceny katalogowe, a sformułowanie niemieckiej oferty handlowej wymaga każdorazowego zebrania danych od klienta. Formułując ankietę do oferty ułatwiamy pracę nie tylko klientowi, ale i handlowcowi. Dodatkowo profesjonalna i merytoryczna ankieta doskonale świadczy o jakości Twoich usług.

zobacz u naszego klienta

szablon oferty

Kreację szablonu niemieckiej oferty handlowej polecamy klientom, którzy nie dysponują szablonami generowanymi w systemach CRM. Szablon oferty będzie zawsze spójny z identyfikacją wizualną Twojej firmy, a także będzie zawierał powtarzalne informacje dotyczące warunków handlowych i płatności. Zawrzemy w nim również niezbędne dane Twojej firmy oraz klauzule handlowe w języku niemieckim.

zobacz u naszego klienta

CENNIK

Kreację cennika w atrakcyjnej formie graficznej polecamy szczególnie w tych biznesach, gdzie produktów jest relatywnie mało i są one atrakcyjne optycznie. W innych przypadkach bardziej praktyczna będzie tabela Excel. Czasami warto zainwestować w obie wersje i pozostawić klientowi wybór, z której woli korzystać.

zobacz u naszego klienta

https://db99.pl/wp-content/uploads/2023/05/Group-321-1.png

Potrzebujesz materiałów w języku niemieckim na własne potrzeby lub jesteś zainteresowany kompleksowym wsparciem DB99?

Zadzwoń do mnie lub napisz